Skip Navigation Linksصفحه اول > خطای 404

"خطای 404" صفحه مورد نظر یافت نشد


اطلاعات مورد نظر شما یافت نشد. جهت درخواست ثبت اطلاعات شرکت و محصولات یا خدمات خود عضو شوید و یا با تلفن 02632774346 - 02632774306 تماس حاصل فرمایید.



قوانین و شرایط استفاده از امکانات سایت


اعضاء محترم و بازدید کننده گرامی

سایت مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران به هیچ سازمان , نهاد و ارگان دولتی یا نیمه دولتی وابسته نبوده و به صورت خصوصی اداره میگردد و تمام حقوق مادی و معنوی آن محفوظ میباشد. رعایت قوانین و شرایط ذیل برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که از امکانات برخط سایت استفاده می کنند یا در سایت عضویت دارند الزامی است و عضویت در سایت به عنوان توافق الزام آور در قبول و پذیرش شرایط و قوانین سایت می باشد.
منظور از سایت در این جا آدرس دامنه www.foodkeys.com میباشد. سایت مرجع می تواند ضوابط و مقررات را حسب شرایط و قوانین موجود در کشور ویرایش و بروزرسانی نماید و آخرین ویرایش آن ملاک عمل خواهد بود.

1- کلیه افراد دارای سن قانونی ( بالای 18 سال ) مجاز به عضویت و ثبت اطلاعات در سایت میباشند.
2- مسئولیت صحت اطلاعات و مشخصات ثبت شده متوجه شخص ثبت کننده اطلاعات می باشد و البته سایت در صورت عدم اطمینان از صحت و اصالت اطلاعات ، از تایید و نشر آنها جلوگیری می نماید. نام و نام خانوادگی ، آدرس ایمیل معتبر و آدرس محل کسب و کار و تلفن ثابت و تلفن همراه از الزامات عضویت و استفاده از امکانات سایت می باشد.
3- مطالب و محتوی ثبت شده توسط اشخاص نباید مغایر قوانین جاری کشور باشد.
4- سایت مجاز است در صورت هرنوع سوء استفاده از بستر و امکانات سایت ، عضویت شخص را موقت یا دائم تعلیق نماید.
5- استفاده از بد افزارها و برنامه های مخرب و رباتها به منظور دسترسی غیرمجاز به اطلاعات سایت یا مختل کردن خدمات رسانی آن ممنوع میباشد و عوامل مربوط مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
6- سایت مجوز قانونی از وزارت ارشاد جمهوری اسلامی با حق نشردیجیتال را دارد و فعالیتهای آن در چهارچوب قوانین جاری کشور می باشد.
7- تسهیل ارتباطات و گردش اطلاعات صنایع غذایی و کشاورزی کشور از اهداف اصلی سایت میباشد و در عین حال حضور و وجود اطلاعات کسب و کار یا محتوی مربوط به اشخاص و شرکتها به معنی تایید آنها از طرف سایت مرجع نمی باشد و صحت و سقم اطلاعات ثبت شده توسط سایت مرجع تضمین نمی گردد.
8- سایت مرجع مسئولیت هرنوع خسارت مادی و معنوی ناشی از ارتباطات بین اعضاء و بازدیدکنندگان را عهده دار نمی باشد.
9- مسئولیت صحت کامل اطلاعات و محتوی ثبت شده توسط اعضای سایت به عهده خود اشخاص و صاحبان اطلاعات می باشد.
10- دسترسی به اطلاعات شخصی و مشخصات کسب و کار اشخاص جهت انجام ویرایش و به روز رسانی و بارگذاری عکس یا کاتالوگ تنها برای ثبت کننده اطلاعات از طریق نام کاربری و رمز عبور مقدور است و مسئولیت حفظ و نگهداری آن به عهده ثبت کننده می باشد.
11- ثبت اطلاعات در هر یک از بانکهای سایت بر مبنای استانداردهای سایت و در قالب یک صفحه اختصاصی میباشد و در صورت تعطیلی شرکتها(موقت یا دائم) و یا تغییر کاربری ، اطلاعات موجود از سایت حذف نخواهد گردید بلکه اعلامیه تعطیلی ، عدم فعالیت و یا تغییر کاربری به طوری که برای بازدیدکننده مشهود باشد در صفحه اختصاصی شرکت یا شخص نمایش داده خواهد شد.
12- صاحبان اطلاعات در بانکهای سایت ملزم می باشند که اطلاعات کسب و کار خود را مدام و بهنگام تغییرات در خدمات یا محصولشان یا آدرس و شماره تلفنها و هر تغییر حائز اهمیت به روز رسانی و ویرایش نمایند. در صورت عدم بروزرسانی اطلاعات ، اعلامیه مشهود در صفحه اختصاصی آن شخص یا شرکت با عنوان" اطلاعات این شرکت به روز رسانی نشده است و معتبر نمی باشد" نمایش میگردد.
13- تغییر محل کسب و کار ، تلفنهای ثابت یا همراه ثبت شده در سایت ، آدرس ایمیل ، آدرس وب سایت شرکتی ، تغییر سهامداران و مدیرعامل ، تغییر نوع محصولات یا حذف و اضافه شدن محصولات باید سریعا از طریق صاحب اطلاعات ، ویرایش و بروز رسانی گردد.
14- کلیه شرایط و اصول استفاده از سایت مرجع منطبق با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران می باشد و هرنوع تغییر در شرایط و رویه عملی سایت ، به روز رسانی شده در سایت مرجع ، برای کلیه اعضاء و بازدیدکنندگان در حال استفاده از امکانات سایت ، به مفهوم قبول و پذیرش شرایط و اصول جدید ( به روز شده ) می باشد. شرایط و قوانین موجود در سایت جایگزین کلیه قوانین و توافقات قبلی به حساب می آید.
15- سایت مرجع از طریق شماره های زیر اقدام به ارسال پیام کوتاه می نماید و ایمیلهای زیر جهت ارسال پیام و خبرنامه لحاظ شده اند اشخاص در صورت عدم تمایل به دریاف پیام کوتاه یا ایمیل می توانند از دریافت پیام کوتاه یا ایمیل انصراف دهند و تنها راه ارتباط با سایت مرجع در بخش ارتباط با ما قید گردیده است.
16- سایت مرجع محافظت از اطلاعات خصوصی و کسب و کار اعضاء را محترم می شمارد و ثبت اطلاعات کسب و کار اعضاء که توسط خودشان و یا نمایندگان آنها انجام می گردد به قصد اطلاع رسانی کسب و کار و کالا یا خدمات است که از اهداف مشترک سایت و اعضاء محترم می باشد.
17- اعضاء محترم سایت در هنگام ثبت یا ویرایش اطلاعات خود از کیبرد فارسی استفاده کنند و به زبان فارسی ، بصورت نگارشی و نه محاوره ای ثبت اطلاعات نمایند. از واژه ها و عبارتهای متعارف و استاندارد استفاده کنند.
18- هنگام ثبت اطلاعات در بانکهای اطلاعاتی دقت بعمل آید تا در بانک مرتبط ثبت مشخصات گردد و نام شرکت دقیقا نام ثبت شده شرکت باشد.
19- گروه نرم افزار سایت پس از ثبت اطلاعات شما در جهت رعایت اصول سئو و هرچه بهتر دیده شدن و معرفی کسب و کار شما ، ویرایش لازم را معمول می دارند و ثبت کننده اطلاعات با این امر بعنوان ویرایش تخصصی موافقت دارد.


مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران