کارگاه آینده‌ پژوهی صنعت غذا در دومین همایش تکنوفود برگزار می‌شود

  • 1395/09/02
  • 890 بازدید

تکنوفود ۲ با برگزاری چهار کارگاه تخصصی در حوزه صنعت غذا در دو روز متوالی سعی در اعتلای سطح دانش این حوزه دارد.

به گزارش خبرنگار ایانا، محمدحسین عزیزی از برگزاری کارگاه آینده پژوهی صنعت غذا با همکاری فدراسیون جهانی آینده پژوهی با محورهای علم و هنر آینده پژوهی صنعت غذا، سناریو های مختلف آینده صنعت غذا در جهان و ایران تا سال ۲۰۵۰، سناریو نگاری بر اساس روش هاوائی برای آینده صنعت غذا و ... به همراه ارائه گواهینامه بین المللی در روز هفتم دی ماه در محل همایش خبر داد.

عزیزی، رییس همایش تکنوفود ۲ در خصوص کارگاه های روز دوم همایش گفت: کارگاه های افزایش عمر ماندگاری نان با استفاده از تکنولوژی BOT به دبیری ناصر همدمی، کرسی سیاستگذاری در حوزه غذا و تغذیه با همکاری انیستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور به ریاست هدایت حسینی و نیز نشست هم اندیشی و خردورزی خبرگان علوم غذا و تغذیه با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه ها و... به اعطای گواهینامه های معتبر برپا خواهد شد.

پژوهشگران و علاقه مندان در دانشگاه ها و شرکت های فعال در حوزه های خدمات و تجهیزات صنایع غذایی، تامین کنندگان مواد اولیه صنایع غذایی، فعالان حوزه بسته بندی و همچنین شرکت های تولیدکننده فرآورده های غذایی دارای ماندگاری جهت معرفی انواع غذاهای آماده و دیگر محصولات تولیدی با قابلیت ماندگاری بالا در دمای محیط که بدون بکارگیری مواد افزودنی تولید و در بازار عرضه می شود، در این همایش و نمایشگاه حضور داشته و از محتوای آن بهره گیری کنند.

دومین همایش و نمایشگاه تخصصی روش‌های افزایش ماندگاری فرآورده‌های غذایی در تاریخ ۷ و ۸ دی ماه ۱۳۹۵ با همکاری معاونت اجتماعی شهرداری تهران و با حضور مسئولان و مقامات ۳۰ سازمان و نهاد دولتی، مدیران و کارشناسان صنایع غذایی کشور به ریاست محمدحسین عزیزی در محل تالار ایوان شمس تهران برگزار می ­شود.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی WWW.technofood.org مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۸۸۸۶۲۰۰۸ تماس حاصل فرمایند.



خبرگزاری ایانا