برگزاری کمیته فنی فستیوال صنعت مواد غذایی در کشور

  • 1395/09/25
  • 672 بازدید

کمیته فنی فستیوال صنعت مواد غذایی با حضور اعضای کمیته از مرکز فن بازار ملی ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارگزار ارزیابی و تبادل فناوری، اعضای هیأت علمی دانشگاه­ها و نمایندگان صنایع و انجمن­های مواد غذایی در محل انستیتو تحقیقات برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، پس از انتشار فراخوان این فستیوال در اوایل مهر ، بیش از نود اختراع متقاضی حضور و ارائه خود شدند و پس از ارزیابی ­های اولیه، چهل و یک اختراع به کمیته داوری فنی راه یافتند تا پس از ارزیابی­ نهایی، اختراعات برگزیده برای ارائه نهایی در روز فستیوال انتخاب شوند.

در این مرحله، اختراعاتی از 12 استان تهران ، اصفهان ، کرمان ، فارس ،گیلان ، همدان ، خوزستان ، خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، آذربایجان شرقی ، کردستان و زنجان بررسی شدند.

خاطر نشان می سازد پنجمین فستیوال بازار دارایی فکری با حمایت پارک فناوری پردیس به همت مرکز فن بازار ملی ایران با عنوان وآوری های صنعت مواد غذایی با هدف تجاری سازی ایده های مخترعان نوزدهم دیماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی فستیوال­ نوآوری ها به آدرس www.techfestival.irمراجعه نمایند.



خبرگزاری صدا وسیما