آغاز ذخیره سازی میوه از 4 و 5 فروردین ماه

  • 1396/01/02
  • 690 بازدید

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: مرحله‌ی دوم ذخیره سازی میوه از ۴ الی ۵ فروردین آغاز خواهد شد که از اجتماع پرتقال‌ های جنوب و وارداتی‌ های مصری خواهد بود.

حسین مهاجران رییس اتحادیه فروشند گان میوه و تره بار در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر اتمام ذخایر پرتقال برای شب عید را تکذیب و اعلام کرد: پرتقال‌ های تامسون جنوب و وارداتی هرکدام با قیمت ۸ هزار ۵۰۰ تومان تا ۹ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد که البته پرتقال‌های والانسیا هم در این میان با قیمت ۶ هزار تومانی در بازار به فروش رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز ذخایر پرتقال برای شب عید تمام نشده است، گفت: مرحله‌ی دوم ذخیره سازی میوه از ۴ الی ۵ فروردین آغاز خواهد شد که از اجتماع پرتقال‌ های جنوب و وارداتی‌ های مصری خواهد بود.

مهاجران در این راستا ادامه داد: افزایش قیمت پرتقال به سبب اینکه پرتقال‌ های شمال به علت سرمای شدید و عوامل طبیعی دچار یخ زدگی و مشکل شد و روند تنظیم بازار دچار کرده صورت گرفته است که در صورت اجرایی شدن برنامه ریزی‌ های سازمان‌ های مربوطه روند صعودی قیمت به حال سابق خود بازخواهد گشت.



باشگاه خبرنگاران جوان