پیش‌ بینی تولید یک میلیون و 600 هزار تن گندم در خوزستان

  • 1396/01/04
  • 721 بازدید

مدیرعامل شرکت غله با اشاره به اعلام سازمان جهاد کشاورزی مبنی بر پیش بینی تولید گندم در سال زراعی جاری به میزان حدود یک میلیون و 600 هزار تن و تشریح وضعیت بازار گندم، بر ضرورت مجهز کردن مراکز خرید در مرکز و شهرستان‌های استان تاکید کرد.

سیاوش حسین پور در گفت‌ وگو ، به تمهیدات و برگزاری اولین جلسه کمیته خرید گندم استان در 21 اسفند ماه اشاره و در این زمینه اظهار کرد: این جلسه در راستای اجرای سیاست‌ های شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 پیرامون خرید تضمینی گندم و با حضور مسئولان شرکت، اعضای هیأت مدیره، ذیحساب و جمع دیگری از مدیران و نمایندگی‌ های شهرستان‌ها در اهواز برگزار شد.

وی با اشاره به این‌که امسال نیز از تعاون روستایی به‌ عنوان مباشر خرید برای شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه4 استفاده خواهیم کرد، تصریح کرد: با جلساتی که با مسئولین تعاون روستایی خوزستان برگزار کردیم، هماهنگی‌ های لازم را برای شروع به موقع و بدون وقفه خرید در سرتاسر استان انجام خواهیم داد.

حسین‌پور هم‌ چنین بر شرایط مطلوبتر و خرید آسان گندم و ارائه راهکارهایی جهت رضایت‌ مندی بیشتر کشاورزان، استفاده حداکثری از سیلوهای ملکی شرکت تأکید کرد و افزود: به‌ منظور انجام هر چه بهتر امور، باید جلساتی با حضور کارشناسان آزمایشگاه هم‌چنین عوامل خرید برگزار شود.

وی با اشاره به برخی معضلات خرید گندم در سال گذشته، راهکارهای رفع این مشکلات را تمرکز بیشتر بر مراکز خرید جهت اعمال کنترل و نظارت بهتر دانست.



انجمن آرد سازان