توزیع برنج تنظیم بازار در همدان آغاز شد

  • 1397/04/19
  • 548 بازدید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت ها و کاهش التهاب بازار، کالاهای اساسی با قیمت تنظیم بازار عرضه می شود و در این راستا توزیع برنج در فروشگاه های زنجیره ای معتبر سراسر استان آغاز شد.

حمید رضا متین در گفت و گو اظهار داشت: این برنج ها در 6 نوع مختلف و با قیمت هرکیلوگرم 39 هزار ریال تا 52 هزار ریال در بسته بندی های پنج و 10 کیلویی عرضه می شود.

وی اضافه کرد: فروشگاه های زنجیره ای به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و براساس سابقه، برای دریافت حواله برنج و توزیع بین مصرف کنندگان اقدام کنند.

متین از آمادگی لازم برای ورود محموله های های مرغ منجمد به بازارخبرداد و گفت: به محض افزایش قیمت، گوشت مرغ منجمد برای رفاه شهروندان توزیع می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه هرگونه افزایش قیمت توسط بازرسان این سازمان رصد و ارزیابی می شود، افزود: پیرو تاکید استاندار همدان، نظارت بر بازار شدت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر اصناف و کسبه به صورت 24 ساعته و در 2 شیفت کاری با همکاری و همراهی تعزیرات حکومتی انجام می شود.

متین گفت: علاوه بر قیمت کالاهای اصلی برنج، گوشت و روغن، اقلام مصرفی دیگری همچون لوازم خانگی، لاستیک و قطعات یدکی نیز به شدت کنترل می شود.

دبیر کارگروه تنظیم بازار خاطرنشان کرد: بازار میوه و تره بار نیز از دید بازرسان مغفول نمی ماند و قیمت ورود میوه و تره بار به میادین و قیمت خرید و فروش مقایسه و به موارد تخلف رسیدگی می شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت همدان اظهار داشت: با اقدامات در حال اجرا برخی التهابات بازار به زودی فروکش می کند و امیدواریم بازرگانان و کسبه با همراهی خود جو آرامی را ایجاد کنند.



خبرگزاری شفاف