پرداخت 30 درصد بهای خرید تضمینی شیر

  • 1393/11/02
  • 656 بازدید

دبیر انجمن صنفی گاوداران کشور در خصوص وضعیت پرداخت بهای خرید تضمینی شیر از سوی سازمان تعاونی روستایی کشور اظهار داشت: بخشی از آن در استان تهران و قزوین پرداخته شده ...

علی‌اقابابایی دبیر انجمن صنفی گاوداران کشور در خصوص وضعیت پرداخت بهای خرید تضمینی شیر از سوی سازمان تعاونی روستایی کشور اظهار داشت: بخشی از آن در استان تهران و قزوین پرداخته شده و مابقی آن نیز در ماه جاری به دامداران 10 استان کشور که در خرید تضمینی شرکت داشته ارز پرداخت خواهد شد.
آقا بابایی همچنین گفت: به دلیل جهش قابل توجه نهاده‌های دامی در سال اخیر پایین آمدن قیمت گوشت قرمز در سال جاری و هم چنین مقرون به صرفه نبودن تولید نیمی از گاوداران کشور تعطیل شده‌اند.
وی با انتقاد از افزایش بی‌رویه واردات گوشت در سال جاری نیز تصریح کرد: این افزایش واردات باعث می‌شود زمین بخورند و امیدواریم با تغییر تعرفه‌ واردات با کاهش آمار واردات شاهد رشد تولید بیشتر در کشور باشیم.
دبیر انجمن صنفی گاوداران کشور با اشاره به این که اگر بارشهای بهاری سال آینده کاهش یابد ما شاهد افت تولید خواهیم بود یادآور شد: زیرا اگر نهاده های تولید کاهش یابد تولید نیز کاهش قابل توجهی خواهد داشت.



باشگاه خبرنگاران