90 شرکت در نمایشگاه بین المللی کشاورزی ارومیه حضور می یابد

  • 1397/08/21
  • 523 بازدید

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 90 شرکت و موسسه داخلی و خارجی برای حضور در دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی ارومیه اعلام آمادگی کرده است.

اسمعیل کریم زاده در گفت و گو افزود: دهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع کشاورزی ارومیه از 22 تا 25 آبان ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی این شهر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه بیش از 15 استان کشور و نمایندگانی از چند شرکت معتبر بین المللی حضور دارد.

وی گفت: فعالیت 33 درصد شرکت‌ ها در حوزه کشاورزی و نهاده‌ ها، 33 درصد در حوزه آبیاری و آبرسانی، 25 درصد ماشین‌ آلات کشاورزی و 9 درصد دامپروری بوده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ظرفیت خوبی برای بهره برداری از خدمات این شرکت‌ ها محسوب می‌شود، اضافه کرد: فعالیت 17 درصد از شرکتهای شرکت کننده در حوزه دانش ‌بنیان و تحقیقاتی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تبادل اطلاعات و انتقال یافته‌ های تحقیقاتی جدید بین بهره ‌برداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد و ادامه داد: شناخت بازار، ایجاد فضای رقابتی جهت ورود به بازارهای جدید، جذب سرمایه‌ گذاری کشاورزی، معرفی و ارائه محصول، معرفی کالا و خدمات جدید و سنجش توان رقابتی مشارکت‌ کنندگان، تحقیق بازار و بازاریی از جمله سایر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی اضافه کرد: حضور شرکت‌ های بومی و تشکل‌ های بخش کشاورزی در این نمایشگاه در راستای شناساندن توانمندی های استان در بخش کشاورزی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

کریم زاده گفت: مهمترین ویژگی این نمایشگاه ارائه تکنولوژی های نوین و پیشرفت‌ های برتر بخش کشاورزی به خصوص روش های کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی است.

علاقمندان می توانند در ایام برگزاری نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 ازغرفه های آن بازدید کنند.



خبرآنلاین