کاله برند 48 دنیا در صنعت غذا

  • 1394/05/03
  • 829 بازدید

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سولیکو ، کاله 48 برند دنیا در صنعت غذا شده است

موسسه‌ی Euromonitor International یک شرکت خصوصی بین‌المللی با سابقه‌ی 70 ساله در زمینه‌ی تحقیقات بازار است. این شرکت تحلیل‌گران و مشاوران زیادی در سراسر دنیا دارد که اطلاعات بازار را از 80 کشور مختلف جمع‌آوری و از این اطلاعات ، گزارش کتاب و پروفایل شرکت‌ها را تهیه می‌کنند. دفتر مرکزی این موسسه در لندن است و زمینه‌ی فعالیت آن از کالاهای مصرفی تا خدمات سفر متغیر است.

شرکت یورومانیتور ، برند کاله را در کنار برندهای شناخته‌شده‌ای مانند دنون ، نستله ، مگی ، کدبوری ، نوتلا ، کدبوری و ... و بین پنجاه برند تعیین‌کننده‌ی صنعت غذای جهان قرار داده است.

این رویداد ، شاهدی است بر رشد مثبت صنایع غذای بسته‌بندی‌شده در ایران و گواهی است بر به ثمر رسیدن تلاش بنیان‌گذار این شرکت برای تکریم جایگاه مصرف‌کننده‌ی ایرانی و نزدیک کردن ذائقه‌ی آن‌ها به استانداردهای جهانی.

غلامعلی سلیمانی بنیان‌گذار شرکت کاله می‌گوید: "بی‌شک دستاوردهای امروز کاله گویای تلاش این شرکت ایرانی در راستای حفظ کیفیت فروارده‌های تولیدی در سطح استاندارد جهانی است که توانسته اعتماد و اعتباری این چنین نزد مصرف‌کنندگان و سازمان‌های ناظر بهداشتی کیفی کسب کند و مُهر تاییدی است بر شعار همیشگی من: "چو ایران مباشد تن من مباد".

گروه صنایع غذایی سولیکو- کاله فعالیت خود را از سال 1352 آغاز و پس از آن در سال 1356 تولید فراورده‌های گوشتی را در یک کارگاه کوچک همبرگرسازی در یکی از محله‌های قدیمی تهران ادامه داد و با تولید روزانه بیش از 3000 تُن فراورده‌ی لبنی و گوشتی و غذاهای آماده‌ی منجمد ، نوشیدنی طبیعی ، بستنی و دسر ، نقش مهمی در تامین سبد غذایی مصرف‌کنندگان ایرانی و کشورهای حوزه‌ی خلیج فارس ، آسیای میانه و اروپای شرقی دارد.



فودنا