دپارتمان عکاسی و فیلم برداری صنعتی با فودکیز مدیا

  • 1402/06/27
  • 270 بازدید

تبلیغات حرفه‌ای و هوشمندانه با رسانه Foodkeys

«تبلیغات هزینه نیست؛ سرمایه‌ گذاری است» اکثر صاحبان کسب و کار با این جمله آشنا هستند و اهمیت آن را درک می‌کنند اما آیا هر تبلیغاتی سرمایه‌ گذاری است؟  


قطعاً خیر! اگر مسیر درستی در این سرمایه‌ گذاری طی نشود حتماً تبلیغات فقط هزینه خواهد بود و بازخورد مثبتی نخواهد داشت. درست مثل سرمایه‌گذاری که پول و وقت خود را صرف اخذ مجوز، راه‌اندازی زیرساخت و خرید ماشین‌آلات کرده اما در آخر همه اینها را به دست پرسنل ناکارآمد و غیرمتخصص می‌سپارد؛ قطعاً همه آن زحمات توسط افرادی که شایستگی لازم را ندارند بر باد می‌رود. پس تبلیغات به عنوان یکی از بخش‌های مهم کسب و کار را نمی‌توان به هر روشی انجام داد و به هر جایی سپرد. 


با این پیش‌زمینه اگر قصد تبلیغ کسب و کار خود را دارید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا نکات مهمی را برای قرار گرفتن در مسیر درست تبلیغات و تولید محتوا به شما بگوییم.  


هدف اساسی هر سرمایه‌گذاری در تبلیغات، معرفی مزیت‌های کسب و کار خود و افزایش فروش محصول یا خدماتی است که ارائه می‌دهد. این موضوع می‌تواند در محورهایی مثل معرفی یک محصول یا خدمات تازه ارائه شده به مشتریان موجود، ایجاد آگاهی در مدت زمان کوتاه درباره محصول و یافتن بازار و مشتریان جدید، ایجاد گروه مشتریان جدید داخلی و خارجی، اعتمادسازی میان مشتریان قدیمی درباره بهبود کیفیت محصولات موجود و مواردی از این دست دنبال شود. 


همه این محورها و اهداف زمانی می‌تواند به نتیجه برسد که کیفیت محتوای تبلیغاتی تولید شده متناسب و در هم تنیده با کیفیت محصول ارائه شده باشد. گاهی ممکن است یک شرکت محصولی بسیار با کیفیت تولید کند اما در معرفی و تبلیغ محصول خود به همان نسبت قوی عمل نکند؛ اینجاست که در رقابت با محصولات مشابه و حتی کم‌کیفیت‌تر قافیه را می‌بازد. درست مثل غذایی در یک مهمانی که هر چه خوشمزه و خوش طعم هم درست شده باشد اما اگر تزئین و ظاهر خوبی نداشته باشد با اقبال کم مهمانان مواجه خواهد شد. 


پس «در هم تنیدگی محصول و محتوای تبلیغاتی» از اصول مهمی است که هر کسب و کاری باید برای اینکه تبلیغاتش هزینه نباشد و مانند سرمایه‌گذاری بازگشت داشته باشد در نظر بگیرد. یک نکته مهم دیگر در بحث مهم تبلیغات، روشی است که شما قرار است به کار بگیرد. تبلیغات می‌تواند در قالب تصویر، صوت، متن و یا ترکیبی از همه اینها و به صورت فیلم و انیمیشن که اثر بیشتری بر مخاطب خواهد داشت انجام شود.  این همان کاری است ما در رسانه «فودکیز» برای شما از صفر تا صد انجام می‌دهیم. 


کافی است محصول یا خدماتی برای ارائه به بازارهای داخلی و بین‌المللی داشته باشید؛ رسانه فودکیز با تیم حرفه‌ای و با توانمندی بی حد و مرز در تولید محتوای تبلیغاتی، محصول شما را آن طور که شایسته است معرفی می‌کند. 


تولید محتوای تبلیغاتی برای فودکیز از مرحله «بازدید از لوکیشن» به منظور «پیش‌تولید فیلم» شروع و سپس با «جمع‌ آوری اطلاعات»، «دریافت مجوزهای لازم»، «فیلم‌نامه‌نویسی»، «برنامه‌ریزی»، «آغاز تولید»، «تدوین» و در نهایت «اکران» و تحویل کار به سرانجام می‌رسد. شما لازم نیست نگران هیچکدام از این مراحل پیچیده و پر دردسر باشد چون رسانه فودکیز همه این مراحل را با گردآوری تیمی حرفه‌ای و متخصص طی می‌کند.  


تنها کاری که شما برای تولید محتوای تبلیغاتی لازم است انجام دهید تماس با فودکیز است.  


فودکیز برای کمک به کسب و کار شما از توان نیروهای متخصص بهره‌ می‌برد. ما در تیم خود برای پیش‌نویس از نویسنده و فیلم‌نامه نویس خبره استفاده می‌کنیم. با آماده شدن پیش‌نویس، سفارش شما توسط عکاس و فیلم‌بردار حرفه‌ای با همراهی صدابردار، نورپرداز، طراح صحنه و گریمور پیش می‌رود تا مرحله پیش‌تولید تکمیل شود. بعد از آن تدوینگر حرفه‌ای تیم فودکیز، روتوش‌کار متخصص و حتی در صورت نیاز انیمیشن‌کار سفارش شما را در بهترین حالت ممکن به سرانجام می‌رسانند. 


تیم فودکیز با تمرکز بر پیوند هنر و صنعت؛ برای ساخت زیباترین روایت از کسب و کار شما، کلمات را به خوبی کنار هم قرار خواهد داد، از بهترین زوایا عکس و فیلم تهیه خواهد کرد، مناسب‌ترین رنگ‌ها را در ترکیب‌بندی‌ها به کار خواهد برد و بهترین افکت‌ها را در نظر خواهد گرفت تا از نام و برند شما اثری مثبت در ذهن مخاطب بر جای بگذارد. 


به طور خلاصه رسانه فودکیز تلاش کرده «تخصص و تعهد» گروهی از بهترین متخصصان و هنرمندان نویسندگی، عکاسی، فیلم‌برداری، صدابرداری، نورپردازی، طراحی صحنه، گریم، تدوین و انیمیشن کشور را با به‌روزترین تجهیزات دنیا کنار هم قرار دهد تا کسب و کار شما به زیباترین، حرفه‌ای‌ترین، کارآمدترین و هنرمندانه‌ترین شکل ممکن به بازارهای داخلی و بین‌المللی معرفی شود.در مورد هزینه تولید محتوا توسط رسانه فودکیز هم نگران نباشید.




مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران