حضور ۲۰۰ هئیت تجاری خارجی در دومین نمایشگاه اوراسیا

  • 1402/09/13
  • 265 بازدید

مدیر دومین نمایشگاه اوراسیا گفت: در دومین نمایشگاه اوراسیا ۲۰۰ هئیت تجاری از ۱۴ کشور خارجی امروز برای امضای توافقنامه و تفاهم نامه های تجاری حضور پیدا خواهند کرد.

علی جعفری مدیر دومین نمایشگاه اوراسیا عنوان کرد: نمایشگاه بین المللی کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اواسیا در  تهران فرصتی مناسب برای گردهمایی و معرفی قابلیت ها، ارتقای ظرفیتهای رقابت پذیری صنعتی و تجاری است.


مقام مسئول اذعان داشت: برند سازی و معرفی نام و اعتبار محصولات تولیدی ایران به فعالان صنعتی و اقتصادی کشورهای عضو اوراسیا از دیگر مزایای این نمایشگاه به شمار می رود.


جعفری تصریح کرد: برای ایجاد یک زنجیره مناسب از تولید تا صادرات، ضرورت دارد به نیازهای متنوع منطقه ای و بین المللی در استقبال از محصولات تولیدی توجه ویژه ای شود و یکی از عوامل کاملا موثر در کاهش آثار تحریم ها ایجاد ظرفیت های پایدار صادراتی در کشورهای دوست و همکار است.


وی خاطر نشان کرد:  این نمایشگاه با حضور، ایران ،روسیه، بلاروس، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان در بالاترین سطح تجاری و اقتصادی و با حضور مقامات بخش های دولتی و خصوصی ایران و کشورهای عضو برگزار می شود.


مدیر دومین نمایشگاه اوراسیا یادآور شد: نشست های تخصصی و BPB و ارائه کلیه خدمات، مشاوره های تجاری به مدت یک سال ویژه شرکت کنندگان از مهمترین ویژگیهای عملیاتی این نمایشگاه است و سازمان توسعه و تجارت ایران از کشورهای قطر، عمان، ترکیه هندوستان، عراق، لبنان سوریه و افغانستان نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرده است. 




باشگاه خبرنگاران جوان