130 تن شکر در آذربایجان شرقی برای تعادل در بازار توزیع شد

  • 1402/10/18
  • 213 بازدید

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع 130 تن شکر با قیمت مصوب دولتی در آذربایجان شرقی برای ایجاد تعادل در بازار خبر داد.

منوچهر رحمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی اظهار کرد: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار، عرضه شکر با قیمت مصوب دولتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های تعاونی مصرف، تعاون روستایی و تعدادی از مغازه‌های خرده فروشی به‌عنوان کاسبان امین در سطح شهر تبریز و سایر شهرستان‌ها در حال انجام است.


مقام مسئول، در خصوص توزیع شکر در بازار تصریح کرد: قیمت مصوب هر کیلو 29 هزار تومان مختص خرده فروشی و 25 هزار و 500 تومان مختص عمده فروشی در سطح استان است. شکر توزیع شده به‌صورت فله‌ای و از محل باقی‌مانده سهمیه مهرماه است.


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: از 130 تن شکر تخصیص یافته، 65 تن مخصوص توزیع در شهرستان تبریز است و 65 تن دیگر نیز در سایر شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد.


رحمانی اذعان داشت: سهمیه شهرستان‌هایی که مباشرین آنها تا 23 دی‌ماه نسبت به اقدامات لازم در خصوص تخصیص برش توزیعی اقدام نکنند، به شهرستان‌های متقاضی دیگر اختصاص خواهد یافت.




خبرگزاری ایانا