نمایشگاه آنوگای آلمان برگزار می کند

  • 1394/09/09
  • 900 بازدید

بزرگترین رویداد دو سالانه مواد غذایی در کلمبیااز تاریخ 26 تا ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ / 8 - 11 June 2016 در بوگوتا - کلمبیا برگزار می گردد.

۲۱۰۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی
۳۵۹ شرکت کنندگان و عرضه کنندگان از ۲۹ کشور
۲۸۵۶۱ بازدید کنندگان و خریداران منطقه ای از ۲۲ کشور

کلمبیا
سومین اقتصاد بزرگ در آمریکای مرکزی و جنوبی
دومین کشور پر جمعیت آمریکای جنوبی با ۴۸ میلیون جمعیت در حال رشد
اقتصاد در حال رشد با تولید نا خالص داخلی (GDP) مثبت ۴ درصد و تورم رو به کاهش ۳ درصدی
درآمد سرانه ۷۷۸۰ دلاری و طبقه متوسط رو به رشد ۲۸ درصدی با ۱۴ میلیون جمعیت
یکی از برگترین بازارهای مصرف منطقه با رشد متوسط مصرف ۴٪
واردات سالیانه مواد غذایی ۶/۴ میلیارد دلاری
هاب ورود به منطقه آمریکای لاتین با جمعیت ۲۱۴ میلیون مصرف کننده

کلمبیا به لحاظ حضور در منطقه کارائیب و روابط بازرگانی و گمرکی آزاد با کشورهای منطقه ای اقیانوس آرام مانند پرو ، مکزیک و شیلی و همچنین به دلیل وجود قراردادهای همکاری مشترک بازرگانی آزاد با اتحادیه اروپا و ایالات متحده که امکان دسترسی آسان و مستقیم به این بازار را برای بازرگانان بین المللی فراهم نموده است ، توانسته خود را به عنوان پایگاه و پلت فرمی برای توسعه تجارت در منطقه آمریکای مرکزی و جنوبی با جمعیت ۲۱۴ میلیون مصرف کننده معرفی نماید.

به دلیل قرادادهای همکاریهای بازرگانی مشترک ، روابط سیاسی و بازرگانی این کشور در جهان و منطقه رو به افزایش است و بوگوتا مرکز بازرگانی کلمبیا ، با جمعیت ۸/۷ میلیون نفری و با زیرساختهای مدرن بازرگانی و دسترسی آسان ، توانسته زمینه لازم را برای حضور شرکتهای چند ملیتی و برندهای بین المللی در بازار کلمبیا و متعاقباَ توسعه تجارت آنها در منطقه فراهم نماید.
تنوع بازدید کنندگان این نمایشگاه نیز که از کشورهای آرژانتین ، شیلی ، کاستاریکا ، اکوادور ، مکزیک ، پاناما ، پرو ، اسپانیا ، ونزوئلا و ایالات متحده هستند ، نشان از اهمیت بوگوتا ، نزد تجار و بازرگانان منطقه است.

یکی از نادر ترین فرصتهای تجاری برای برای صادر کنندگان حرفه ای که به دنبال بازارهای استثنایی و خاص هستند

ویژگیهای منحصر به فرد محصولات ارگانیک ، سالم و با کیفیت ایرانی و تنوع طلبی مصرف کنندگان آمریکای لاتین ، زمینه مساعدی را برای فعالیت تجار و صادرکنندگان ایانی فراهم می نماید. تنها با حضور در این رویداد مهم که توسط مجموعه Koln Messe برگزارکننده نمایشگاه آنوگای آلمان با بیش از ۹۰ سال تجربه ، مدیریت و پوشش داده می شود ، به سادگی می توان ارتباطات لازم برای ورود به بازار کلمبیا و توسعه تجارت در منطقه کارائیب و آمریکای لاتین را به دست آورد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر لطفاَ با شماره های ذیل تماس حاصل کنید:
تلفن: ۲۶۴۱۱۹۷۹ / فاکس: ۲۶۴۱۱۹۷۴



فودنا