تولیدکنندگان برتر حوزه صنایع غذایی معرفی می‌شوند

  • 1394/09/10
  • 1629 بازدید

با حمایت وزارت صنعت ، تولیدکنندگان برتر دارای پروانه بهره‌برداری در حوزه صنایع غذایی معرفی می‌شوند.

محمدحسین عزیزی گفت: در راستای اهداف و سیاست‌های کلان اقتصادی دولت و همچنین وظایف انجمن علوم و صنایع غذایی ایران در حمایت از صنایع غذایی و استفاده از فضای پساتحریم ، کتاب چند زبانه و نرم‌افزار ویژه صنایع غذایی با هدف معرفی صنایع معتبر به بازارها ، سازمان‌ها و مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی تدوین ، تولید و منتشر خواهد شد.

رئیس هیات مدیره انجمن علوم و صنایع غذایی افزود: نخستین هدفی که این مجموعه ومشارکت کنندگان در نظر دارند ، نظم بخشی به صنعتی است که مستقیما با سلامت مردم و در پس آن سلامت جامعه مرتبط است. از این رو قصد داریم تا در این پروژه صرفا صنایعی که دارای پروانه بهره‌برداری بوده و به سلامت غذایی جامعه اهتمام دارند ، معرفی شوند.

وی تصریح کرد: معرفی صنایع سرآمد غذایی که با وجود تحریم‌های ظالمانه توانستند حافظ اقتدار ملی و امنیت غذایی این کشور باشند به بازارها ، تجار و مصرف‌کنندگان خارجی از دیگر اهداف این مجموعه بوده و در نظر است با کسب مشارکت وزارت امور خارجه این کتاب جهت استفاده برای تمامی سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران ، سفارتخانه های خارجی مستقر در ایران ، اتاق‌های بازرگانی ، رایزن‌های تجاری ، اتاق‌های مشترک و سایر نهادها و سازمانهای مرتبط ارسال شود.

به گفته عزیزی ، فعالان حوزه صنعت غذا اعم از تولیدکنندگان ، صنایع بسته‌بندی و پخش کالا می‌توانند اطلاعات خود را به انجمن علوم و صنایع غذایی ایران ارایه دهند تا نسبت به معرفی خدمات آن اقدام لازم صورت گیرد.



مهر