70 هزار تن گوشت مرغ و قرمز برای تنظیم بازار ماه رمضان توزیع می شود

  • 1395/03/21
  • 767 بازدید

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت آماده توزیع 70 هزار تن گوشت مرغ و قرمز برای تنظیم بازار ماه رمضان هستیم .

علیرضا ولی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد وضعیت گوشت مرغ و قیمت آن در ماه مبارک رمضان، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام بر حسب وظیفه‌ای که در تنظیم بازار مواد پروتئینی بر عهده دارد برای تنظیم بازار محصولات گوشت و مرغ در ماه رمضان اقدامات لازم را انجام داده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وجود 60 هزار تن مرغ بصورت منجمد در سردخانه‌ها

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه تولید مرغ گرم در تمام استان‌های کشور به اندازه کافی انجام می‌شود، گفت: این شرکت در سال جاری از محل تولیدات داخلی اقدام به ذخیره‌سازی مرغ کرده بطوریکه در حال حاضر حدود 60 هزار تن مرغ بصورت منجمد در سردخانه‌های شرکت موجود است.

وی اظهار داشت: بنابراین با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان این شرکت در سطح گسترده‌ای در تمام کشور اقدام به تأمین ذخایر و توزیع مرغ در میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نمایشگاه‌هایی که به مناسبت ضیافت برگزار شده کرده است.

ولی با بیان اینکه هیچ مشکلی در ارتباط با تأمین و توزیع مرغ در سراسر کشور وجود ندارد، گفت: به استانداری‌ها، دستگاه‌های مصرف‌کننده مثل سپاه، ارتش، دانشگاه‌ها و مراکز عمده مصرف اعلام شده تا در صورت نیاز به مرغ به شرکت‌های پشتیبانی امور دام در سطح استان‌ها مراجعه کنند و مرغ مورد نیازشان را از آنجا تأمین کنند.

* ذخیره‌سازی 10 هزار تن گوشت قرمز منجمد برای تنظیم بازار رمضان

وی افزود: علاوه بر تأمین مرغ این شرکت در صورت نیاز بازار آمادگی توزیع گوشت قرمز منجمد را هم دارد و به همین منظور 10 هزار تن گوشت قرمز منجمد توسط شرکت و بخش خصوصی‌ تأمین و ذخیره‌سازی شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه گوشت قرمز منجمد توسط بخش خصوصی وارد شبکه بازار شده است گفت: از آنجا که شرکت پشتیبانی امور دام نیاز به تنظیم بازار گوشت قرمز را تاکنون احساس نکرده است هنوز گوشت قرمز منجمد را در شبکه بازار وارد نکرده است.



خبرگزاری فارس