Skip Navigation Linksصفحه اول > نشریات صنایع غذایی > اطلاعات نشریه

2
لوگوی ماهنامه صنعت چاپ

ماهنامه صنعت چاپ

مجله
ماهنامه صنعت چاپ در آبان ماه 1381 بيستمين سال انتشار خود را جشن گرفت. گرچه انتشار اين نشريه به صورت مجله‌اي با ويژگي‌هاي ژورناليستي و داراي صفحات خبر، گزارش و مقالات و نيز آگهي‌هاي متنوع از سال 1369 آغاز شد ولي سابقه شكل گيري ماهنامه صنعت چاپ به سال 1361 برمي‌گردد، زماني كه اين عنوان بر روي يك نشريه چهار صفحه‌اي و سپس 8 صفحه‌اي و 16 صفحه‌اي به صورت دو رنگ چاپ مي‌شد. ماهنامه صنعت چاپ با 4500 مشترك و تيراژ 6500 نسخه طيف وسيعي از مخاطبان حوزه‌هاي مرتبط با چاپ را پوشش مي‌دهد: چاپخانه‌داران، ليتوگرافي‌ها، صحافان، صنايع تبديلي ، توليدكنندگان ملزومات و مواد مصرفي ، شركت‌هاي بازرگاني صنعت چاپ ، موسسات تبليغاتي ‌، طراحان گرافيك و دانشجويان رشته‌هاي مربوطه، در كنار مديران شركت‌ها و موسسات بزرگ اقتصادي و روابط عمومي‌هاي مختلف ، در جمع خانواده مشتركين ماهنامه هستند. ماهنامه صنعت چاپ هر ماه با صدور 250 صفحه گزارش، خبر، مقاله و آگهي انتشار مي‌يابد و به‌گواه خانواده بزرگ چاپ كشور، منبعي موثق در اطلاع رساني براي مخاطبان است

معرفی ماهنامه صنعت چاپ
نام نشریه : ماهنامه صنعت چاپ
نام صاحب امتیاز : عامر آران
نام مدیر مسئول : -
آدرس و اطلاعات تماس
کاربر محترم شما هنوز ثبت‌نام نکره‌اید. اعضاء محترم سایت این امکان را دارند تا از اطلاعات کامل تماس و آدرس کارخانه ، دفتر مرکزی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. به جمع اعضای صنایع غذایی بپیوندید. اگر از اعضای هستید وارد شوید.
ماهنامه صنعت چاپ با کد 35 در تاریخ 1394/10/15 در این سایت ثبت و با دریافت رتبه 2/0 از مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران تاکنون 1259 بازدیدکننده داشته است. اطلاعات این شرکت در تاریخ 1394/10/24 بروزرسانی شده است.