گروه تولیدی به فا

2

گروه تولیدی به فا

گروه تولیدی به فا, فعال در صنعت غذاهای آماده و نیمه آماده در شیراز با تنوع بیش از 30 نمونه محصولات زیر صفر و بالا صفر و دارای تمام مجوزات بهداشتی و استاندارد های بین المللی، از متقاضیان توانمند دارای امکانات توزیع, سردخانه, نیروی انسانی, ماشین سردخانه دار با پخش مویرگی قوی دارای تجربه کاری و معتبر از سراسر ایران دعوت به همکاری می نماید.

*لطفا فقط در صورت دارا بودن تمام شرایط تماس بگیرید و از تماس ها و ارسال پیام های تبلیغاتی و خدماتی نامربوط به موضوع این اگهی خودداری فرمایید .*

( برای اطلاعات بیشتر به سایت www.behfafoods.com مراجعه فرمایید و یا در صورت دارا بودن شرایط درج شده با همراه 09171380250 تماس حاصل فرمایید)

گروه تولیدی به فا با مدیریت فروش عباس ضابطیان جهت پخش و فروش غذا های آماده و نیمه آماده. شامل: انواع کتلت آماده ، انواع کوکو آماده ، فلافل ، انواع سمبوسه آماده ، خمیر پیتزا و پیتزا آماده ، خمیر پیراشکی ، انواع سالاد سرد ( سالاد الویه ، سالاد پاستا ) خوراک ماکارونی ، انواع ساندویچ سرد و ساندویچ کلاب،صیفی جات سرخ شده با برند به فا در تمامی استان های ایران از شرکتهای پخش و فروشندگان نمایندگی فعال می‌پذیرد.

آدرس و اطلاعات تماس
کاربر محترم شما هنوز ثبت‌نام نکره‌اید. اعضاء محترم سایت این امکان را دارند تا از اطلاعات کامل تماس و آدرس کارخانه ، دفتر مرکزی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. به جمع اعضای صنایع غذایی بپیوندید. اگر از اعضای هستید وارد شوید.
گروه تولیدی به فا با کد 992 در تاریخ 1395/10/01 در این سایت ثبت و با دریافت رتبه 2 از مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران تاکنون 658 بازدیدکننده داشته است.