لوگوی شرکت توس ارت خاوران (دلیل)

شرکت توس ارت خاوران (دلیل)

بنتونیت یا خاک رنگبر و تصفیه روغن و مایعات خوراکی ...
Skip Navigation Linksصفحه اول > آگهی های تبلیغاتی رایگان > مشاهده آگهی شرکت توس ارت خاوران (دلیل)

آگهی شرکت توس ارت خاوران (دلیل)
شرکت توس ارت خاوران (دلیل) loading=

بنتونیت یا خاک رنگبر و تصفیه روغن و مایعات خوراکی


شرکت توس ارت خاوران تولید کننده بزرگ پودر میکرونیزه بنتونیت فعال سدیک کلسیت با کاربری خوراکی در زمینه رنگبری و تصفیه روغن، مایعات ، قند و شکر و تولید محصولاتی خوراکی انسانی و دام و طیور می باشد. محصولات ما به جهت رنگبری و تصفیه روغن های خوراکی سویا، آفتاب گردان، پنبه دانه، کلزا، انواع آب میوه ،گلوکز، شیره انگور، سرکه و سایر موارد مشابه می باشد. این بنتونیت فعال با دارا بودن سطح ویژه بالا توانایی رنگبری و حذف عوامل مختلف از روغن های خوراکی و سرخ کردنی از جمله کاهش رنگ، کلروفیل، صابون، توتوکس و سایر پارامترها را دارد.
استفاده از بنتونیت جهت كاهش رنگ و كدورت و افزايش سرعت تجمع و ته نشيني رسوبات بسيار كارآمد است و مي تواند جهت توليد مستقيم قند مايع انورته از شربت خام چغندر قند و نيشكر جهت مصارف مختلف صنايع غذايي از جمله صنايع نوشابه و كنسروسازي مورد استفاده قرار گيرد.
بنتونیتهای سدیم و کلسیم دار این شرکت برای متصل کردن اجزای دارو و غذای حیوانات و ایجاد پلت با خاصیت چسبندگی و استحکام بالا استفاده میشوند. همچنین به عنوان توکسین بایندر تک جزیی , G1 B1 با قابلیت جذب بالای دیگر آفلاتوکسینها، مجوز ویژه از سازمان دامپزشکی دارد.


در صورت تمایل شما بزرگوار جهت همکاری، آماده ارسال رزومه، آنالیزهای محصول و نمونه آزمایشگاهی و تست صنعتی هستیم و کافی است از طریق راه های ارتباطی اعلام بفرمایید.

با تشکر
داود دلیل

آدرس و اطلاعات تماس
کاربر محترم شما هنوز ثبت‌نام نکره‌اید. اعضاء محترم سایت این امکان را دارند تا از اطلاعات کامل تماس و آدرس کارخانه ، دفتر مرکزی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. به جمع اعضای صنایع غذایی بپیوندید. اگر از اعضای هستید وارد شوید.
شرکت توس ارت خاوران (دلیل) با کد 7514 در تاریخ 1401/07/10 در این سایت آگهی خود را ثبت و با دریافت رتبه 3/16 از مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران تاکنون 608 بازدیدکننده داشته است.