Skip Navigation Linksصفحه اول > نشریات صنایع غذایی > اطلاعات نشریه

3
لوگوی ماهنامه دنیای تغذیه

ماهنامه دنیای تغذیه

خواص مواد غذایی ، تغذیه و رژیم درمانی ، خواص گیاهان دارویی
ماهنامه دنیای تغذیه ، نشریه ی علمی و تخصصی است که از فروردین ماه سال 1381 ، با همکاری جمعی از برجسته ترین متخصصان و استادان علم تغذیه ، فعالیت خود را با هدف ارتقای سطح آگاهی و دانش تغذیه ی مردم آغاز کرده و به یاری خداوند ، هم اکنون به عنوان پرتیراژترین نشریه ی علمی و تغذیه ای کشور ، در سراسر میهن عزیزمان توزیع می شود.

این مجله تمام رنگی ، از کیفیت چاپ بسیار مطلوبی برخوردار است و در هر شماره ، جدیدترین و معتبرترین مطالب علمی را درباره ی دانش غذا و علم تغذیه در زمینه های گوناگون همانند رژیم درمانی ، خواص تغذیه ای مواد غذائی ، بیماریهای ناشی از سوء تغذیه ، بهداشت تغذیه ، تغذیه در گروههای مختلف سنی و صنایع غذائی منتشر می کند.

در حال حاضر برجسته ترین متخصصان تغذیه کشور به عنوان تحریریه ، به صورت صمیمانه ای در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی در زمینه تغذیه با این نشریه همکاری می نمایند.

نشریه ی دنیای تغذیه تا کنون با قریب به یکصد و بیست شماره انتشار ، به عنوان یکی از مراجع قابل استناد در محافل علمی و دانشگاهی ، مورد استفاده ی کارشناسان قرار می گیرد. این در حالی است که مطالب نشریه به گونه ای ارائه می شود که عموم مردم نیز به راحتی قادر به بهره گیری از مطالب آن هستند.

از ویژگیهای برجسته ی دیگر این نشریه ، آموزش روش تهیه ی انواع غذا برای گروه های خاص نظیر بیماران ، کودکان ، زنان باردار و ... است که مورد توجه و استقبال خوانندگان قرار گرفته است.

همچنین بخش کلینیک تغذی ی نشریه ، یکی از بخش های پر مخاطب آن است که در طول ماه خوانندگان نشریه ، می توانند با ارسال سوالات و مشکلات تغذیه ای خود ، پاسخ آن را از برترین کارشناسان تغذیه ی کشور دریافت کنند.

معرفی ماهنامه دنیای تغذیه
نام نشریه : ماهنامه دنیای تغذیه
نام صاحب امتیاز : اصغر نعمتی
نام مدیر مسئول : اصغر نعمتی
آدرس و اطلاعات تماس
کاربر محترم شما هنوز ثبت‌نام نکره‌اید. اعضاء محترم سایت این امکان را دارند تا از اطلاعات کامل تماس و آدرس کارخانه ، دفتر مرکزی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. به جمع اعضای صنایع غذایی بپیوندید. اگر از اعضای هستید وارد شوید.
ماهنامه دنیای تغذیه با کد 12 در تاریخ 1393/10/17 در این سایت ثبت و با دریافت رتبه 3/0 از مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران تاکنون 7037 بازدیدکننده داشته است. اطلاعات این شرکت در تاریخ 1395/05/21 بروزرسانی شده است.