قطرونار

کارخانه تولید و بسته بندی رب انار ، آب انار، ترشیجات و شوریجات واقع در استان فارس شهرستان ...
Skip Navigation Linksصفحه اول > کارخانه و کارگاههای فروشی صنایع غذایی > اطلاعات کارخانه یا کارگاه قطرونار

معرفی قطرونار

قطرونار با مجوز کامل - پروانه بهره برداری - پروانه ساخت بهداری و استاندارد با ظرفیت 2000 تن و ماشین‌آلات خط تولید رب انار و آب انار - خط تولید ترشیجات و شوریجات . با کلیه تاسیسات و تجهیزات جنبی ضروری در زمینی به مساحت 30000 مترمربع - سه هکتار و بنای 4000 متر مربع با شرایط فروش قطعی و قیمت توافقی واگذار میگردد

کارخانه تولید و بسته بندی رب انار ، آب انار، ترشیجات و شوریجات واقع در استان فارس شهرستان نیریز . در باغی بوسعت 3 هکتار با سیستم آبیاری تحت فشار و قطره ای ، استخر و ساختمان مسکونی و کارگری و انبار جمعا به مساحت 500 متر مربع . دارای خطوط تولیدی ذکر شده بعلاوه چاه آب ، آب لوله کشی ، ترانس برق اختصاصی ، 4000 متر ساختمان اداری ، رفاهی و کارگری ، انبار و سالن تولید ، آزمایشگاه . کلا دارای تمامی امکاناتی که ممکن است تصور شود . با کلیه ماشین آلات و لوازم و اثاثیه و فضای سبز .بصورت اکازیون واقعی . دارای سند سیم و سرب شش دانگ .
اطلاعات تماس آگهی
کاربر محترم شما هنوز ثبت‌نام نکره‌اید. اعضاء محترم سایت این امکان را دارند تا از اطلاعات کامل تماس و آدرس کارخانه ، دفتر مرکزی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. به جمع اعضای صنایع غذایی بپیوندید. اگر از اعضای هستید وارد شوید.
آگهی قطرونار با کد 132 در تاریخ 1400/08/01 در این سایت ثبت و با دریافت رتبه 4 از مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران تاکنون 1543 بازدیدکننده داشته است.