لوگوی بایکر ترکیه

بایکر ترکیه

مخازن مدولار GRP، FRP، فولاد ضد زنگ و گالوانیزه بایکر ترکیه ...
Skip Navigation Linksصفحه اول > آگهی های تبلیغاتی رایگان > مشاهده آگهی بایکر ترکیه

آگهی بایکر ترکیه
بایکر ترکیه loading=

مخازن مدولار GRP، FRP، فولاد ضد زنگ و گالوانیزه بایکر ترکیه

شرکت بایکر ترکیه فعال در زمینه ساخت و تولید انواع مخازن کامپوزیتی GRP، FRP و همچنین فولاد ضد زنگ و گالوانیزه می باشد. مواد کامپوزیتی این مخازن تحت فرایند خاصی با فشار بالا همراه با مواد تقویتی ساخته شده از نوعی فیبر شیشه ای ساخته شده اند. به دلیل تکنیک های خاص در ساخت این نوع مواد و همچنین به خاطر مواد افزودنی در آنها، این مخازن دارای دوام و ماندگاری بالا، سبک، عمر طولانی، بهداشتی و بی نظیر هستند. این مواد دارای ماندگاری طولانی، تکنولوژی ساخت کاملا بهداشتی بدون کوچکترین مواد سمی و یا مواد انحلال پذیر با آب می باشد که در برابر شرایط داخلی و خارجی مقاوم می باشد.علاوه بر برتری های اشاره شده برای محصولات این شرکت، این محصولات از لحاظ اقتصادی به صرفه تر از رقبا می باشد. این مواد تحت تاثیر رسانایی الکتریکی و حرارتی، سختی، میزان PH و یا مواد افزودنی داخل اب قرار نمی گیرد. این مواد به شدت در مقابل خوردگی مقاوم می باشد. به خاطر اینکه سطح مخازن صاف و براق می باشد میکروب ها نمی توانند به مخزن پیوسته و در داخل مخزن تولید بشوند. به دلیل اینکه نور نمی تواند داخل مخزن بشود، جلبک نمی تواند تشکیل بشود و باکتری ها نمی توانند جمع شده و در داخل مخزن به وجود آیند. این مواد عایق بوده و انتقال حراراتی این مواد 250 بار کمتر از فلز می باشد. این مواد مایع داخل مخزن را در یک دما نگه می دارد. به دلیل عمر طولانی و مقاومت در برابر خوردگی این مواد، نگهداری این مواد راحت تر بوده و دارای هزینه نگهداری پایینی می باشند. به خاطر ساختار مکانیکی و شیمیایی این مخازن، قابل حل در اب نبوده و هیچگونه مواد شیمیایی را در آب رها نمی سازد و بنابراین می تواند به عنوان یک مخزن بهداشتی آب مورد استفاده قرار بگیرد. این مواد سازگار با محیط زیست بوده و با فرایند انرژی کم هزینه تولید شده و از لحاظ ساخت، حمل و نقل و مونتاژ مقرون به صرفه می باشد به علاوه هیچگونه مواد زایدی در طبیعت رها نمی سازد.
آب و مایعات دیگر مانند آبمیوه ها، انواع روغن و عصاره ها را می توان با این مخازن انبار کرد و به راحتی در محیط داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین در اثر تغییرات گرمایی هیچگونه تنش های حراراتی در این مخازن ایجاد نمی شود. این مخازن از ظرفیت 1 متر مکعب تا 3000 متر مکعب می تواند تولید و استفاده گردد. این مخازن به راحتی قابل حمل بوده و می توانند برای حجم مورد نظر مونتاژ گردند.

آدرس و اطلاعات تماس
کاربر محترم شما هنوز ثبت‌نام نکره‌اید. اعضاء محترم سایت این امکان را دارند تا از اطلاعات کامل تماس و آدرس کارخانه ، دفتر مرکزی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. به جمع اعضای صنایع غذایی بپیوندید. اگر از اعضای هستید وارد شوید.
بایکر ترکیه با کد 3092 در تاریخ 1397/03/20 در این سایت آگهی خود را ثبت و با دریافت رتبه 2/10 از مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران تاکنون 1414 بازدیدکننده داشته است.