لوگوی شهیدی

شهیدی

روغن بادام زمینی ایرانی ...
Skip Navigation Linksصفحه اول > آگهی های تبلیغاتی رایگان > مشاهده آگهی شهیدی

آگهی شهیدی
شهیدی loading=

روغن بادام زمینی ایرانی

روغن بادام زمینی، در پخت و پز استفاده می شود، طعمی جالب و متفاوت به غذا می دهد، از روغن های دیگر سالم تر ونقطه دود آن ازدیگر روغن های طبیعی وصنعتی، بالاتر است وبنابراین برای سرخ کردن بسیار مناسب است.
روغن بادام زمینی حاوی اسیدهای چرب از جمله اسید اولئیک، اسید استئاریک، اسید پالمیتیک و اسید لینولئیک ونیز ویتامین ها، مواد معدنی و ترکیبات ارگانیک است.
روغن بادام زمینی نه تنهاهیچ کلسترولی ندارد بلکه می تواند سطح کلسترول را تا 15 درصد کاهش دهد.
روغن بادام زمینی خطر سکته قلبی و مغزی و ابتلا به بیماری های قلبی عروقی وسرطان را کاهش می دهد ودبا گشاد کردن رگ ها، به کاهش فشار خون وافزایش قدرت نعوظ در مردان کمک می کند.
روغن بادام زمینی شروع بیماری آلزایمر رامتوقف یابه تعویق می اندازد.
روغن بادام زمینی، سرشار ازویتامین E است و پوست را از آسیب رادیکال های آزاد که باعث چروک، لکه ومشکلات پوستی می شوند محافظت می کند وظاهر پوست را جوان وسالم نگه می دارد.
روغن بادام زمینی، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده، عفونت های ویروسی وقارچی را ازبین می برد.
قیمت هرلیتر ۶۰۰۰۰ تومان.
تحویل درمحدوده شهراصفهان، رایگان

آدرس و اطلاعات تماس
کاربر محترم شما هنوز ثبت‌نام نکره‌اید. اعضاء محترم سایت این امکان را دارند تا از اطلاعات کامل تماس و آدرس کارخانه ، دفتر مرکزی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. به جمع اعضای صنایع غذایی بپیوندید. اگر از اعضای هستید وارد شوید.
شهیدی با کد 5868 در تاریخ 1399/02/17 در این سایت آگهی خود را ثبت و با دریافت رتبه 2/14 از مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران تاکنون 947 بازدیدکننده داشته است.