لوگوی امیر اسماعیل زاده

امیر اسماعیل زاده

شرکت شهاب طوس ...
Skip Navigation Linksصفحه اول > آگهی های تبلیغاتی رایگان > مشاهده آگهی امیر اسماعیل زاده

آگهی امیر اسماعیل زاده
امیر اسماعیل زاده loading=

شرکت شهاب طوس

شرکت شهاب طوس با بیش از ۳۰ سال تجربه به عنوان یکی از پیشرو ترین کارخانجات در زمینه تولید انواع قرقره های صنعتی پلاستیکی سیم وکابل ، سبد های صنعتی کشاورزی و دامداری ، جعبه های نوشابه و همچنین صنعت بازیافت مواد اولیه در جهت تولید انواع گرانول پلیمری و کامپاند در کشور با تکیه بر دانش داخلی و ماشین آلات پیشرفته روز دنیا و نیز به کار گیری جوانان متعهد با پیاده سازی ، نگهداری و بهبود سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 این مسیر را می پیماید.

محل ما مشهد ، شهرک صنعتی توس ، در نزدیکی بزرگراه اصلی ، شهابفرطوس را در موقعیتی قرار می دهد که مشتریان جدید را جذب و به تقاضای افزایش بازار صنعت پلاستیک پاسخگو باشد.

این شرکت برای شما همکارتجاری مناسبی خواهد بود زیرا محصولات ما در بخش قرقره های صنعتی و قطعات پلاستیکی ، اندازه مناسب شرکت از نظر پاسخگویی به نیاز تولیدی مشتریان ، دقت در تولید محصولات ، قابل اعتماد بودن از نظر بالاترین کیفیت و انعطاف پذیری در انجام درخواست محصول و تولید سفارشات بخشی از مزایای فعالیت با مجموعه ما می باشد.

آدرس و اطلاعات تماس
کاربر محترم شما هنوز ثبت‌نام نکره‌اید. اعضاء محترم سایت این امکان را دارند تا از اطلاعات کامل تماس و آدرس کارخانه ، دفتر مرکزی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. به جمع اعضای صنایع غذایی بپیوندید. اگر از اعضای هستید وارد شوید.
امیر اسماعیل زاده با کد 7433 در تاریخ 1401/01/18 در این سایت آگهی خود را ثبت و با دریافت رتبه 3/13 از مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران تاکنون 638 بازدیدکننده داشته است.