Skip Navigation Linksصفحه اول > مطالب متفرقه


123...
0

1237 بازدید

۹ خوردنی برای کاهش اضطراب

تغییرات در سبک زندگی بی‌تردید در مدیریت و کنترل اضطراب نقش به سزایی دارد و از این میان دنبال کردن یک رژیم غذایی مناسب سرشار از سبزیجات، میوه، حبوبات، غلات کامل و پروتئین خالص برای کاهش اضطراب بسیار موثر است.


0

1325 بازدید

مصرف زیتون همراه غذا مقوی و پاک‌کننده دستگاه گوارش

لازم است غذا صرفاً هنگام گرسنگی صادق میل شود همچنین فرد قبل از سیر شدن کامل دست از غذا بکشد تا به معده و دستگاه گوارش فشار نیاید.


0

1320 بازدید

کم آبی بدن چطور باعث چاقی و بیماری شما می شود؟

طبق مطالعات متعدد، مصرف یک و نیم لیتر آب در طول روز و قبل از تمام وعده های غذایی، نه تنها منجر به کاهش وزن شما خواهد شد بلکه وزن کاهش یافته شما را تا مدت ها حفظ خواهد کرد.


0

1444 بازدید

۸ هشدار برای سم زدایی هرچه سریع تر بدن!

قرارگیری روزانه در برابر سموم از سوی مواد غذایی، دستگاه های الکترونیکی و حتی پاک کننده های خانگی و ... اتفاقی بسیار رایج است و خوشبخاته بدن مکانیسم خاص خود از قبیل دفع و تعریق را برای دفع سموم دارد. با این حال کارشناسان معتقدند بدن برای مبتلا نشدن ب


0

1379 بازدید

آشنایی با مواد غذایی موثر در داشتن یک روحیه آرام

غذاها تاثیر زیادی بر نوسانات روحی ما دارند. برخی مواد غذایی با کاهش میزان هورمون‌ها به بدن در مقابله با استرس کمک کرده، برخی دیگر تنش‌های روحی را در ما تشدید می‌کنند


0

1349 بازدید

تمام غذاهایی که باید و (نباید) با معده خالی بخورید!

در یک رژیم غذایی متعادل، تنها مصرف مواد غذایی خوب یا بد مطرح نیست بلکه باید بدانید که چه موادی را چه زمانی مصرف کنید که بهترین حالت ممکن برای بدن ‌تان ایجاد شود.


0

1323 بازدید

گروه های غذایی که نباید هنگام سرگیجه مصرف کنید!

سرگیجه یکی از توابع اختلال دهلیزی است علل دیگر ابتلا به این عارضه عبارتند از میگرن، صدمات به سر، شرایط درونی گوش و تشنج.


0

1496 بازدید

آشنایی با خواص درمانی کشمش

مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد مصرف روزانه کشمش، به ویژه اگر همراه تنقلات دیگر باشد، فشار خون را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد.


0

1444 بازدید

خواص عرق آلوئه ورا

آلوئه ورا یا آلوورا که در کشورهای دیگر با نام های "گیاه جاودانگی" و "گیاه ملکه" از آن ها یاد می شود، گیاه علفی و چند ساله ای است که دارای برگ های ضخیم، گوشتی و دراز است


0

1826 بازدید

خواص توت خشک

توت سفید یکی از مفید‌ ترین میوه‌ها برای حفظ سلامت بدن است، توت سفید را می‌توان به صورت تازه یا توت خشک شده مصرف کرد.


123...