لوگوی فروشگاه دخترشاد

فروشگاه دخترشاد

چای ماسالا بدون شکر 200 گرمی پاپران ...
Skip Navigation Linksصفحه اول > آگهی های تبلیغاتی رایگان > مشاهده آگهی فروشگاه دخترشاد

آگهی فروشگاه دخترشاد
فروشگاه دخترشاد loading=

چای ماسالا بدون شکر 200 گرمی پاپران

مزایا
- مفید برای کاهش وزن و لاغری
- تقویت سیستم ایمنی بدن
- بهبود گوارش
- دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
- تقویت کننده قلب و عروق
- پیشگیری از سرطان و دیابت
- کنترل فشار خون
- کاهش انواع التهاب بدن
چای ماسالای رژیمی پاپران بدون شکر بوده و از جایگزین‌های گیاهی برای شیرین شدن آن استفاده شده که برای افراد دیابتی و ورزشکاران هیچ ضرری ندارد. این نوشیدنی ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و با داشتن کالری کمتر از 100 می‌توانید بدون نگرانی آن را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید و از این نوشیدنی با ارزش لذت ببرید. در نوع چای ماسالای رژیمی به جای شکر از شیرین کننده طبیعی عصاره گیاه استویا استفاده شده است.
این چای با بهره‌گیری از بهترین مواد طبیعی، بدون اسانس و با عطر و طعمی طبیعی تهیه و تولید گردیده است. این نوشیدنی علی‌رغم مزایای بسیار برای سلامتی، یک نوشیدنی مناسب و خوش طعم در فصل زمستان و آب و هوای سرد می‌باشد.

آدرس و اطلاعات تماس
کاربر محترم شما هنوز ثبت‌نام نکره‌اید. اعضاء محترم سایت این امکان را دارند تا از اطلاعات کامل تماس و آدرس کارخانه ، دفتر مرکزی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. به جمع اعضای صنایع غذایی بپیوندید. اگر از اعضای هستید وارد شوید.
فروشگاه دخترشاد با کد 6129 در تاریخ 1399/10/20 در این سایت آگهی خود را ثبت و با دریافت رتبه 2/18 از مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران تاکنون 889 بازدیدکننده داشته است.