لوگوی آزمایشگاه تحقیقاتی افشین رحیمی(صامت تک آزما)

آزمایشگاه تحقیقاتی افشین رحیمی(صامت تک آزما)

شیر و لبنیات، گوشت و پروتئین، غلات و حبوبات، شیرینی و شکلات، کمپوت و کنسرو ، میو ه و سبزیج ... در رشت
Skip Navigation Linksصفحه اول > آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت مواد غذایی > اطلاعات آزمایشگاه آزمایشگاه تحقیقاتی افشین رحیمی(صامت تک آزما)

معرفی آزمایشگاه تحقیقاتی افشین رحیمی(صامت تک آزما)

نام مسئول آزمایشگاه: مهندس افشین رحیمی، مهندس اسماعیل روحبخش جورشری


موضوع مجوز: همکار
آزمایشگاه دکتر افشین رحیمی، از مجهزترین آزمایشگاههای کنترل کیفی مواد غذایی، آرایشی - بهداشتی و سموم می باشد. این آزمایشگاه با استقرار الزامات استاندارد ISO/IEC-17025، به عنوان آزمایشگاه همکار معاونت غذا و دارو و اداره استاندارد در بخش های شیمیایی و سم شناسی، میکروبی، کتابخانه، مشاوره، فرمولاسیون، تحقیق و توسعه آماده ارائه خدمات می باشد

شیر و لبنیات، گوشت و پروتئین، غلات و حبوبات، شیرینی و شکلات، کمپوت و کنسرو ، میو ه و سبزیجاتف نوشیدنی ، دم کردنی و آب معدنی ، روغن و چربی ، مکمل های غذایی( اندازه گیری مقدار ویتامین A در پرمیکس های ویتامینی) ، ادویه و چاشنی ها آرایشی و بهداشتی - آزمایشگاه تخصصی میکروبیولوژی ، سم شناسی در زمینه مایکوتوکسین، باقیمانده سموم و اسانس
آدرس و اطلاعات تماس
کاربر محترم شما هنوز ثبت‌نام نکره‌اید. اعضاء محترم سایت این امکان را دارند تا از اطلاعات کامل تماس و آدرس کارخانه ، دفتر مرکزی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. به جمع اعضای صنایع غذایی بپیوندید. اگر از اعضای هستید وارد شوید.
آزمایشگاه تحقیقاتی افشین رحیمی(صامت تک آزما) با کد 1149 در تاریخ 1401/04/20 در این سایت ثبت و با دریافت رتبه 3/24 از مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران تاکنون 922 بازدیدکننده داشته است.