روزانه ۴۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران توزیع می شود

  • 1402/11/08
  • 157 بازدید

رئیس شورای تامین کنندگان دام از توزیع روزانه ۴۰۰ تن گوشت گرم وارداتی با نرخ مصوب در تهران خبر داد.

منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام، از عرضه گسترده دام و گوشت خبر داد و تصریح کرد: با توجه به واردات مستمر گوشت گرم و فراوانی گوشت منجمد، کمبودی در عرضه نداریم.


مقام مسئول، نرخ هرکیلو لاشه گرم گوسفندی وارداتی را ۲۷۰ هزار تومان، گوشت منجمد گوساله ۲۸۵ هزار تومان و گوشت منجمد گوسفندی را ۲۳۰ هزار تومان اعلام و اذعان داشت: هرکیلو لاشه گرم گوسفندی بعد از بسته بندی با نرخ ۳۰۰ تا ۳۱۰ هزار تومان عرضه می شود.


پوریان قیمت کنونی هرکیلو دام زنده را ۱۹۵ تا ۲۰۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون هرکیلو لاشه داخلی با نرخ ۴۱۰ تا ۴۲۰ هزار تومان عرضه می شود.


رئیس شورای تامین کنندگان دام یادآور شد: با توجه به عرضه گسترده گوشت گرم، گوشت منجمد و دام زنده به سمت نرخ واقعی و منطقی پیش می رویم به طوریکه در بخش های مختلف شاهد کاهش قیمت بوده ایم.


وی، از استمرار کاهش واردات گوشت گرم خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش حجم عرضه شاهد کاهش قیمت در بخش های مختلف خواهیم بود، کمااینکه نرخ هرکیلو دام زنده نسبت به هفته گذشته ۵۰ هزار تومان کاهش داشته است.


پوریان اظهار کرد: روزانه ۴۰۰ تن گوشت گرم وارداتی و مقادیری گوشت منجمد گوساله توزیع می شود که این امر در کنار عرضه گوشت داخل، بازار را متعادل می‌کند.




اقتصاد آنلاین