مشاور‌ سرمایه‌ گذاری ترنج برای شرکت کاله 3000 میلیارد ریال تامین مالی کرد

  • 1402/12/12
  • 198 بازدید

مشاور سرمایه‌ گذاری ترنج برای نخستین بار بر روی محصولات لبنی شرکت کاله اوراق سلف موازی به ارزش 3000 میلیارد ریال منتشر کرد.

تامین‌ مالی از طریق بازار‌سرمایه یکی از خدمات مشاور‌ سرمایه‌ گذاری ترنج است، این شرکت اخیرا با انتشار اوراق سلف موازی در بورس‌ کالا برای شرکت سولیکو کاله به ارزش 3000 میلیارد‌ ریال تامین‌ مالی کرده است.


سررسید این اوراق ۱۸ ماهه با نرخ سود اسمی ۲۳ درصد است که شرکت سولیکو کاله در پایان ۱۸ ماه اصل و سود مبلغ اوراق را تسویه خواهد کرد. این مبلغ برای تامین سرمایه در گردش به منظور خرید مواد اولیه انجام شده است.


دارایی پایه مبنای انتشار این اوراق، شیر فرادما‌ کاله (UHD= ultra-high temperature) است که در بورس کالا پذیرش شده و شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج برای نخستین‌ بار بر‌مبنای آن اوراق سلف موازی منتشر کرده است.


انتشار اوراق سلف بر روی محصولات شرکت‌های لبنی روشی نوین برای تامین مالی است که سایر شرکت‌های لبنیاتی و صنایع غذایی می‌توانند از این روش استفاده کنند، مهمترین مزیت تامین مالی از طریق اوراق سلف موازی بر روی محصولات، بازپرداخت اصل و سود اوراق در پایان سررسید انتشار اوراق است.


مشاور سرمایه‌گذاری ترنج تحت نظارت سازمان‌ بورس، خدمات تامین‌ مالی و عرضه‌ و پذیرش بنگاه‌های اقتصادی در بازار‌سرمایه را انجام می‌دهد. شرکت‌ها برای دریافت مشاوره رایگان سرمایه‌گذاری و تامین مالی با شماره‌ 02179326 تماس حاصل نمایند.