Skip Navigation Linksصفحه اول > مطالب مرتبط با صنعت غذا


123...
0

618 بازدید

کدام خوراکی‌ها به کاهش آسیب آلودگی هوا کمک می‌کند؟

آلودگی هوا چهارمین علت مرگ در دنیا محسوب می‌شود و بعد از فشار خون بالا، مصرف دخانیات و سوءتغذیه، آلودگی هوا چهارمین علت مرگ و میر است و دومین علت مرگ ناشی از بیماری‌های غیر واگیر بعد از مصرف دخانیات قرار دارد.


0

591 بازدید

با ویژگی‌ های تغذیه‌ای خرمالو، بیشتر آشنا شویم

اگرچه برخی طعم گس باقی‌ مانده از مصرف خرمالو را دوست ندارند؛ اما اگر خرمالو رسیده باشد و شیرین، گسی آن چندان محسوس نیست. و این میوه پاییزی ویژگی‌ های تغذیه‌ای بی‌ شماری نیز دارد.


2

573 بازدید

۷ چاشنی مفید برای کاهش فشار خون

استفاده از چاشنی‌ها، طعم دهنده‌های طبیعی مانند سبزجات خشک و معطر و ادویه‌جات فقط یک راه عالی برای خوشمزه‌تر کردن وعده‌های غذایی نیست.


3

1708 بازدید

تاریخچه وطرز تهیه گز + مواد تشکیل دهنده آن

آیا مواد تشکیل دهنده گز را می دانید؟ در مورد خود گز چقدر می دانید؟ گز یکی از قدیمی ترین انواع شیرینی است و انواع آن را می توان در سراسر ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ، بالکان و خاورمیانه یافت. در این مقاله می خواهیم در مورد مواد تشکیل دهنده گز و طرز تهیه یک ن


0

896 بازدید

ارتباط مصرف میوه های خشک با رژیم غذایی و سلامت بهتر

محققان به این نتیجه رسیده اند که تشویق مردم به افزایش خوردن میوه خشک (بدون شکر اضافه شده) می تواند روشی موثر برای افزایش مصرف مواد مغذی حیاتی در بدن آنها باشد.


0

1313 بازدید

تاثیر مصرف شیرینی جات بر فعالیت مغز

نرگس جوزدانی، مشاور تغذیه و رژیم درمانی گفت: بیشتر افراد تصور می کنند که با مصرف شیرینی جات گرسنگی آنها رفع خواهد شد در صورتی که این باور کاملا اشتباه است.


3

3443 بازدید

تاریخچه کنسرو و پیشرفت این صنعت

تاریخچه کنسرو و پیشرفت این صنعت در دنیا


0

1331 بازدید

چطور پی ببریم که تغذیه سالمی داریم؟

تغذیه خوب یعنی محدود کردن دریافت کالری از طریق شیرینی‌ ها، غذاهای فوری و انتخاب میزان کافی از میوه‌ها و سبزیجات، پروتئین‌ ها، دانه‌های کامل، حبوبات، آجیل و چربی‌ های سالم.


0

1368 بازدید

مزایا و معایب پاستا؟

پاستا یک وعده غذایی مناسب و پرطرفدار است، اما برخی از انواع ماکارونی کربوهیدراتهای خالی را به وجود می آورند، به این معنی که در مقایسه با کالری، مقدار خیلی کمی از مواد مغذی را ارائه می دهند.


0

1315 بازدید

تاثیر پوست خیار و سیب در کنترل قند خون دیابتی‌ها

ذائقه کودکان ایرانی از سنین کم به مصرف خوراکی‌های شیرین آشنا می‌شود لذا در بزرگسالی تمایل زیادی به مصرف شیرینی‌جات پیدا می‌کنند بنابراین شیوه زندگی مردم علت اصلی افزایش آمار ابتلا به دیابت است.


123...